Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Gasten kunnen weer in ons restaurant ontbijten, lunchen en dineren. Tevens zijn de bar, terras en zwembad geopend. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en dragen daarnaast handschoenen.

En overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als U bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij U dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor ontbijt en voor diner te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt, lunch en diner in het restaurant
Het restaurant is weer geopend voor ontbijt, lunch en diner Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen U naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch en Live Cooking
Vanaf 3 juli is er weer zondagsbrunch en live cooking.

Terras en bar
Ons terras is geopend (reserveren noodzakelijk).

Zwembad

Ons zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. U kunt vooraf of bij inchecken een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk gelden in ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Fitness & Wellness

Vanaf 1 juli zijn onze fitness- en wellnessruimtes weer geopend.
Reserveren is noodzakelijk voor de wellness.

Zalen

Een veilige meeting, wij vragen uw aandacht!

Vanaf heden mogen wij u weer verwelkomen voor uw bijeenkomst. Hieronder treft u de benodigde informatie aan. De veiligheid voor ons personeel en onze gasten staan voorop.

Wat doen wij?

  • Wij heten u, als contactpersoon, van harte welkom bij onze sales balie op de begane grond.
  • Per vergader-etage is er gedurende de bijeenkomst een gastheer/gastvrouw beschikbaar.
  • Onze vergaderzalen zijn aangepast zodat er 1,5 meter afstand is.
  • U ontvangt van tevoren de zaalnaam en de routing naar deze zaal toe.
  • In het gehele hotel en in de vergaderzalen zijn op de grond eenrichtingslooproutes gemaakt en markeringen aangebracht.
  • Bij de entree en op meerdere punten verzorgen wij desinfectie voor de handen.
  • Algemene schoonmaak en desinfectie van contactoppervlakken als liftknoppen en trapleuningen gebeurt meerdere keren per dag.
  • Onze medewerkers wassen achter de schermen continu de handen met desinfectiezeep en dragen handschoenen.
  • Hotel van der Valk Vianen volgt de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.

Wat verwachten wij van u?

Graag zien wij voorafgaand aan uw bijeenkomst, de volgende details van u tegemoet betrekking hebbende op uw reservering:

  • De juiste aankomsttijd en vertrektijd van uw gezelschap. Daar wij verwachten dat uw gasten gedoseerd binnen komen in de zaal en gedoseerd de zaal verlaten. Dit in verband met de eenrichtingslooproute. (Denkt u hierbij ook aan de aankomst van uw organisatoren, rekening houdend met een eventuele opbouwtijd)
  • Uw pauze tijden (wij gaan namelijk werken met ‘tijdsloten’ wanneer uw gasten in-en uit de zaal kunnen).
  • Indien op rekening betalen niet mogelijk is; Betalingen graag alleen per creditcard of per pin.
  • De eventuele dieetwensen en/of allergieën van u.
  • Even een frisse neus halen en/ of de zaal verlaten, wij denken graag met u mee!

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelovernachting weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelovernachting kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Ook gasten zonder overnachting begroeten wij graag weer in ons restaurant en terras.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiezuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Lunch is mogelijk en vanaf 5 juli ook weer de brunch.

Is de Live Cooking open?
vanaf 3 juli bieden wij weer Live cooking aan.

Is het zwembad open?
Ons zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. U kunt vooraf of bij inchecken een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk geldenin ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Enkel het zwembad is geopend voor hotelgasten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 mei 2020